Dodání zboží
zboží, které je označeno jako
- "skladem u nás", odesíláme zpravidla do dvou pracovních dnů, k vyzvednutí po tel. domluvě, odeslání informujeme emailem
- "skladem u dodavatele", odesíláme jej zpravidla od jednoho do pěti pracovních dnů a očekávat doručení je možné další pracovní den po odeslání, o odeslání informujeme emailem s prolinkem pro sledování zásilky
- "zboží na cestě", dostupnost je uvedena
- dostupnost není uvedena, budeme vás informovat individuálně na kontakt uvedený v objednávce
- "skladem u dodavatele"u okrasných dřevin je dodací lhůta až tři týdny
- "nedostupné" zboží nemá momentálně ani dodavatel, nelze dočasně objednat
Zboží zasíláme:
-
- Na dobírku přepravními službami a Českou poštou. Cena poštovného se stanovuje podle hmotnosti zásilky.
Nastavené poštovné v objednávkovém systému je stanoveno na hmotnost zásilky do 30 kg a přepravné přepravní službou do 14,9 kg
Zásilku posíláme Českou poštou jako Balík do ruky ( dodání pošty cca 1-2 dny) poštovné stojí od 65,- Kč, zpravidla však 139,-Kč s vybráním dobírky a balným (včetně DPH). U křehkého zboží zasílaného poštou, jako jsou např. zářivky, fontány, UV lampy doporučujeme připlatit si za službu „Křehké“ ve výši 30,- Kč. Vyhnete se tak problémům s reklamací poškození zásilky na poště. O odeslání zásilky informujeme buď telefonicky nebo e-mailem s číslem zásilky a prolinkem pro možnost jejího sledování. Balíky do ruky lze sledovat na stránkách České pošty - www.ceskaposta.cz
- - pod "služby on-line" - sledování zásilek - zadáním Vašeho čísla balíku.
Pokud není kupující zastižen doma, ukládá se balík na poště. Je možné si přes web pošty zajistit opakované doručení. O průběhu doručování zpravidla zasílá pošta zprávy SMS.
Přepravní službou GLS. (kupující zajistí převzetí zásilky - přepravce nejezdí na čas ani po 17. hodině).
Poštovné se stanovuje podle hmotnosti zásilky a jeho minimální cena od 65,- Kč u zásilky do 29,9 kg. Za vybrání dobírky si přepravce nebo pošta účtuje od 36,- do 90,-Kč. Je výhodné tedy platit takovou zásilku peněžním převodem předem. Pohyb zásilky a informace o jejím dodání, včetně čísla na řidiče, který veze Vaši zásilku, lze zjistit na zákaznické lince přepravce nebo na stránkách přepravce. Řidič nemá povinnost avizovat dodání předem.
Výše uvedené poštovné a přepravné se nevztahuje na zásilky do zahraničí, na dřeviny, na zboží vyšší hmotnosti (pytle hnojiv, krmiva, zeolity, přírodní filtrační materiály, substráty, akvária, terária, chladničky, pračky, myčky a pod.) nebo nestandardních rozměrů jako jsou jezírka PVC.
Do 30 km je možné, po předchozí domluvě, zboží přivézt vlastním dodávkovým vozem (týká se pouze velmi objemného a cenného zboží).Vybrané zboží je také možné po předchozí domluvě si osobně vyzvednout ve sjednanou dobu. Pytle krmiva, hnojiva, písků, substrátů, zeolity, jezerní folie, geotextilie nelze připojit ke zboží, aby výsledná částka byla nad 5000,- Kč a tím byla přeprava zdarma
Pokud má zásilka vyšší cenu než 5000,- Kč (vyjma těžkého, objemného, více kusového nebo nesourodého zboží výše uvedeného), zasíláme ji pouze dopravní službou v ČR zdarma. Zaslání do zahraničí je vždy zpoplatněno dle ceníku, který naleznete na https://gls-group.eu/CZ/cs/home. Zboží zasíláme na dobírku nebo po úhradě převodním příkazem a připsání platby na náš účet. Zaslání zdarma se také nevztahuje na výše uvedené těžké nebo podobné druhy zboží. Pokud díky rozměrům, hmotnosti nebo objemnosti či nesourodosti zásilky je třeba ji zaslat na paletě, připočítáváme částku 200,- Kč za paletu, i když cena zboží přesahuje částku 5000,- Kč.
Převzetí zásilky
Při převzetí zásilky prodávající doporučuje se přesvědčit, zda není mechanicky poškozená. V případě zjištění mechanického poškození zásilky sepíše kupující s řidičem zápis o škodě a nechá si ho řidičem potvrdit, neboť balíky jsou pojištěné. Zvláštní pozornost je nutné věnovat přebírání zásilek obsahujících sklo, jako jsou akvária, zářivky a podobně. Zásilky obsahující sklo doporučujeme při převzetí zkontrolovat s řidičem přepravní služby. Dále nás o této skutečnosti neprodleně informujte emailem nebo telefonicky. Svým podpisem, přepravci při převzetí zásilky, potvrzujete, že jste zásilku převzali v pořádku a nepoškozenou. Případné poškození obsahu zásilky, je nutné u nás reklamovat neprodleně v den převzetí zásilky emailem nebo telefonicky. Poškození zásilky poštou je nutné uplatnit při převzetí přímo na poště (netýká se zákonné odpovědnosti za vady ze zákona. Na základě sepsaného poškození zásilky u přepravce nebo pošty Vám bude poškozené zboží vyměněno za bezvadné. U pošty je možné uplatnit poškození do druhého dne od převzetí. Proto do doby, než zásilku dodanou poštou zkontrolujete, obal a výplně zásilky nevyhazujte. Nekompletnost zásilky jako je chybějící zboží, díly zboží, návod k použití, faktura, záruční list, je-li k výrobku vydán, záměna zboží, je třeba reklamovat neprodleně, nejlépe písemnou formou v den převzetí zásilky na naší emailové adrese. Pokud se tak nestane je považováno za to, že zásilka dorazila bez jakýchkoliv vad.
NEVYZVEDNUTÍ VYEXPEDOVANÉ OBJEDNÁVKY
Pokud tedy objednávku nezrušíte dříve, než bude odeslána a následně odeslané zboží nevyzvednete nebo nepřevezmete jste povinen(na) uhradit náklady spojené s vrácením zásilky. Splatnost těchto nákladů je 14 dnů od vystavení faktury.